BIURO GT


Biuro GT
Biuro GT to system przeznaczony dla księgowych i kadrowych zatrudnionych w biurze rachunkowym oraz dla doradców podatkowych. Jest on uzupełnieniem programów księgowych i kadrowo-płacowych z linii InsERT GT (Rachmistrz GT, Rewizor GT, Gratyfikant GT, mikroGratyfikant GT) oraz narzędziem integrującym operacje wykonywane w tych programach.
 
Biuro GT umożliwia sprawną obsługę dużej liczby podmiotów bez konieczności wyboru wszystkich obsługiwanych podmiotów i odszukiwania odpowiedniego modułu administracyjnego. System automatyzuje wykonywanie operacji powtarzalnych, koniecznych do przeprowadzenia w każdym z obsługiwanych podmiotów. W systemie możliwe jest także automatyczne modyfikowanie najważniejszych parametrów programów księgowych i kadrowych. Jest to program intuicyjny w obsłudze, którego zadaniem jest przede wszystkim znaczne przyspieszenie pracy osób zatrudnionych w biurze rachunkowym.
 
Biuro GT zawiera mechanizmy pozwalające na łatwe harmonogramowanie pracy biura i kontrolowanie niektórych operacji wykonywanych przez biuro rachunkowe. Program ułatwia zarządzanie czynnościami administracyjnymi na wielu bazach danych – przede wszystkim przy archiwizacji i konwersji baz danych. System generuje także odpowiednie raporty ułatwiające rozliczanie pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami.
 
Funkcjonalność Biura GT ogólnie można podzielić na dwie płaszczyzny działania. Pierwsza to wspomaganie pracy z programami linii InsERT GT, druga to funkcje, które ułatwiają planowanie rozmaitych zadań i kontrolują pracę całego biura.
 
Funkcje, które wspomagają pracę z programami linii InsERT GT:
 
zbiorcze naliczanie i wydruk deklaracji skarbowych oraz ich elektroniczną wysyłkę;
zbiorcze naliczanie i eksport deklaracji ZUS do pliku XML, które są następnie wczytywane przez program Płatnik; 
wydruk księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji VAT;
zbiorcze archiwizowanie i dearchiwizowanie baz danych podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
zbiorcza konwersja baz danych podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
ustawianie wybranych parametrów administracyjnych dla wielu podmiotów (kopiowanie wzorców wydruku, kartotek instytucji US i ZUS i Innych).
 
Funkcje ułatwiające zarządzanie biurem rachunkowym:
 
zarządzanie listą podmiotów obsługiwanych przez biuro;
zarządzanie personelem i uprawnieniami;
zaawansowane opisywanie podmiotów za pomocą definiowalnych procesów.
    
    Zapisz się do naszego newslettera.
    Twój e-mail:
    Możesz zrezygnować w każdej chwili wciskając minus